Politică de return

Ce fac dacă nu mai vreau un produs?

Puteți solicita returnarea unui produs în maximum 14 zile calendaristice de la data la care ați primit comanda.

Contacteaza-ne la [email protected] cu numarul tau de comanda pentru cererea de retur.

Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul www.samozdrav.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare

Products that are not subject to return.

Produse care nu fac obiectul returului.

In conformitate cu legea in vigoare, ADS OOD isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi:

Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte (ADS OOD comercializeaza produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordante se va realiza de catre client exclusiv prin inspectie vizuala detaliata la primirea coletului).

Costurile returului sunt suportate de catre client – 20 lei.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la [email protected] si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

magnifier